Det blir sällan som man tänkt sig..

När jag var yngre så såg jag en gång en Mercedes med måsvinge dörrar. Jag mins att jag tyckte att det ar bland de häftigaste man kunde ha på en bil.
Följdaktligen så var framtidsplanen att en gång skulle jag ha en bil med måsvinge dörrar.
I dag så insåg jag att min önskan hade gått i uppfyllelse. Men det blev ju självkart inte riktigt som jag hade tänkt mig då för 20 år sedan.

DRÖMBILEN



VERKLIGHETEN


Nåväl den går i alla fall bra  ihop med dagens outfit. Svarta snickarkläder från Edmarks i byn.
  Varm jävla jacka från T&P.  Snickar byxa från Fristads.  Jalas Vinterkänga med trampskydd & stålhätta.  Reklam Tshirt från IWABO.  Samt reklam collegetröja från Perssons chakt. 

Och som av en händelse var min arbets för dagen placerad presis under takkanten. Det var just nu som solen kom fram och det blev plusgrader. Med ett mycket kallt och rikligt takdropp som sällskap för dagen var jag glad att det var Fredag.

Nä nu är det snart premiär på lets dance. så jag åker på bandy på Sävstås.
Bollnäs Bollnäs är dom bästa. Var en ramsa som funkade förut. Nu får man väl hitta på något annat för att jaga på våra bandydivor. Betalar jag hundra spän för att titta på dem, så ska dom väl ff kunna ansränga sig lite tycker jag.

Syns och nås på Sävstaås.

Kommentarer
Postat av: berra

din bil va snyggare ;)

2009-01-10 @ 01:45:29
Postat av: Lemmy

Lite "REDBULL" så kanske den skulle funka...

Då får man ju vingar.

2009-01-10 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0