Mobilrensning.


Hittade lite märkliga bilder när jag rensade telefonen, jag bjuder på några här.


Ja varför ens brysig om att stiga upp.



Ja sådana bilder kan man hitta i min mobil. kan just undra vad det är?
kanske det är en bild från den gången jag försökte klona en irish coffe?




Ja så här kul kan man ha med en damstrumpa.
Mannen på bilden är en riktig hunk utan nylonstrumpan.

  Varm jävla jacka från T&P.  Snickar byxa från Fristads.  Jalas Vinterkänga med trampskydd & stålhätta.  Reklam Tshirt från IWABO.  Samt reklam collegetröja från Perssons chakt.
Dagens outfit, var inte tillräckligt varm kan jag medela. men den han i alla fal torka ordentligt under julhelgen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah det märks vart jag har fått min skönhet ifrån :D

2009-01-07 @ 21:15:49
URL: http://sannajonsson.blogg.se/
Postat av: Lemmy

Jag vart mäkta imponerad av första bilden....

Ska försöka att glömma den så att jag inte får för mej att prova............

2009-01-08 @ 10:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0