Välkommen till min nya blogg!

Nu är den äntligen igång! Bloggen som ingen har väntat på och som inte har några som helst förväntningar ställda på sig.

Den här bloggen skriver jag först och främst för min dotters skull, hon har blivit klyktattaraspirant (flyttat till Sundsvall) för att plugga till sjuksjöterska. Så i ett försök att mildra hemlängtan och saknaden av din far, varså god.

Skulle nu någon annan finna nöje i mina tankar och den verklighet som jag uppfattar som min egen, så är ni hjärtligt välkomna att läsa min blogg.

Här kommer jag att blanda stora och små bokstäver med särskrivningar och stavfel tills det framstår texter såm jag troligen inte ens själv förstår. Jag vet och kan allt utom att stava, så ha överseende med detta eller hitta en annan blogg att läsa.

Så Sanna varså god.

Då Blondinbella tydligen ska sluta blogga så kommer ett tommrum att uppstå i detta media, det har jag förstått. Så det här är mitt bidrag till att fylla ovan nämdas plats. Jag försökte döpa bloggen till "Blondin Pelle" men de röstades ner av lilla syster i familjen.
- Då ljuger du ju. du är inte blondin. menade hon.
Det är ju sant förstås. Desutom skulle jag nog få anstränga mig till det yttersta för att kunna framstå som ett substitut för den där extrema exponenten för indolens och patologisk eskapism, som tror att världen består av Stureplan och Stureplan på natten.

Så i min blogg kommer jag skriva om den lilla mäniskan i världen utanför Fjollträsk. Mode och glamor har nu nämts för sista gången i denna blogg och har fått lämna plats för mina tankar om livet universum och allting. det vill säga utom mode och glamor förståss. Ja jag vet nu nämde jag det igen. Shit hapens wen you party naked.


Så var det äntligen gjort. Det första (och eventuellt sista inlägget) i min blogg. Sist jag gjorde något liknande var i tredje klass, då min lärare ville att jag skulle skriva dagbok. Det blev allt som allt ett datum på första sidan.

Oj nu börjar de visst en repris på avsnitt 782 av kvinnofängelset på teve. Måste sluta.


Kommentarer
Postat av: K-G

äntligen har du startat din blogg. jag ser fram emot att följa den i framtiden.

P.S Silvia och barnen hälsar

K.G

2008-10-14 @ 19:47:19
Postat av: Sanna

HAHAHAHAH! Jag dör! Det märks vart jag fått min humor ifrån ;)

2008-10-14 @ 20:16:16
URL: http://sannajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0