Våga vägra pumpa!

Allt är inte bättre over there.

Ja menar att vi kan väl vara lite selektiva i vår USA import. Ta tex finanskrisen, Jac Daniels, Mc Donalds, haloween.
Skit alltihop, enligt min mening. I vår familj firar samtliga utom jag halowen. Jag vägrar att klä ut mig och spendera en massa pengar på en högtid som endast gynnar handeln med godis, kostymer och tandläkare.
Jag skall fira allhelgonahelgen. Visst ärman bjuden på halowenfest på lördag, men jag funderar på att vara protestnyckter, tända ett ljus och tänka på dom som är döda.
Men å andra sidan så låter det ju inte så särskilt skoj, så jag kanske bara låter mig bli sponsrad av Bofors och blir kanon i stället.

Jihad. Alah ahkbar. Alkaida. Terrorbomba, 
Jag önskar en trevlig helg till alla er på FRA.

Kommentarer
Postat av: lemmy

Jag vet inte om jag hörde några granater brisera...

Men det var inte så tungt å vakna i dag...

Men det var kanske en blindgångare så man tassar runt lite avslagen i dag...



Ha det....

2008-11-02 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0