Många taggar

Min arbets kamrat som är några år yngre än mig, "39"  har varit ledig för att jaga älg denna vecka.
Igår fick jag ett sms där det stog att han skjutit en tålv-taggare.Grattis.

Detta kommer jag nog att bli tråkad med en hel del nästa vecka.
Jag har funderat på vad man ska svara, för att få ett snabt slut på det skrytande som annars kommer att plåga samtliga i arbetslaget. Kanske blir det något i den här vägen.

- Joru man sköt ju en tolvtaggare i tisdags.

- Jaha det är väl inget att skryta om, du fick ju i kull en femtiotaggare förra hösten. (Det fick han faktiskt, även om han inte gärna diskuterar detta)

Måste dra nu ska ja titta in i huvet. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0