Kort blogg om rättvisa.

- Jag ska köpa en orm, säger sam.
- Nä det ror jag verkligen inte, svarar jag.
- Men syrran har typ hur många kaniner som helst. de är ju jävligt orättvist
  Jo de stämmer förstårs, tänker jag.

Hur slutade nu denna diskusion kanske du undrar.  Jonssons zoologiska kan nu stolt presentera en majsorm, vid namn Shlingerpinnen.
Det kan tyckas att man framstår som, åt helvete för snäll, eller att  man helt och hållet saknar  ryggrad.
Men Jag kan se vissa fördelar som rättfärdigar dena varelses närvaro. Min fd. hatar ormar. och växer den på sig lite till så kan den nog få ner en och annan kanin.

Måste gå och kolla luckan på terariet. Hej


Kommentarer
Postat av: Från Herte.

Hemulen med alla djuren, börjar bli senil, som skaffar en reptil, när han behöver en höna.

2008-10-23 @ 11:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0