Hej igen!

Det var ett tag sedan nu.

Sist jag försökte mig på ett nytt inlägg på bloggen blev jag nekad att publicera mitt alster. Jag misstänker att FRA har ett finger med i spelet. Visserligen innehöll mitt inlägg svidande samhällskritik och en hel del adekvata frågeställningar som en sund medborgare har all rätt att ställa. Efter ett tämligen långt inlägg, och med för mig ovanligt djupa insikter och en retorik ut över det vanliga, så skulle jag publicera min text. Men nähä ru. Publiching forbidden, blinkade till och slaget var förlorat. Klart man blev förbannad och tänkte sluta blogga forever. Hur som helst så försvan mitt inlägg i syberrymden och gick inte att rädda.


Har tittat på en del andra bloggar och insett vad som skall finnas på en modern och nutidsorienterad blogg. Bilder skall det tydligen vara. Helst på det senaste inköpet mangjort, och på vad man har på sig för dagen.


Så här kommer den nya och pimpade versionen av min blogg se ut i framtiden. Håll till godo.


Dagens outfit

Beklagar den märkliga vyn på bilden.
Jag har verkligen inte sådana barbiedocks mått på min kropp. (stor överkropp och små fötter)


Varm jävla jacka från T&P. 
Snickar byxa från Fristads. 
Jalas Vinterkänga med trampskydd & stålhätta. 
Reklamt-shirt från IWABO. 
Samt collegetröja från Perssons chakt.                                 

   
 
  Köpte en spikpistol härom dan.


Thumbnail En Närbild av en litendel av en Julklapp jag köpt till någon.


Kommentarer
Postat av: Lemmy

Prova med ett underifrån å upp...

Kanske blir du en bystig barbie Ken...

2008-11-27 @ 09:40:16
Postat av: MTV

"Pimp my blog."

2008-11-27 @ 13:42:10
Postat av: farmor

Jag bävar

2008-12-03 @ 14:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0